اطلاعیه اداره کل آزمون و جذب قوه قضائیه در خصوص مصاحبه جذب اختصاصی دانشگاهیان

اداره کل آزمون و جذب قوه‌قضائیه اطلاعیه‌ای را در خصوص جذب اختصاصی دانشگاهیان صادر کرده است اداره کل آزمون و جذب قوه‌قضائیه اطلاعیه‌ای را در خصوص جذب اختصاصی دانشگاهیان صادر کرده است

اداره کل آزمون و جذب قوه‌قضائیه اطلاعیه‌ای را در خصوص جذب اختصاصی دانشگاهیان صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آزمون و جذب قوه‌قضائیه، این اداره کل اطلاعیه‌ای را در خصوص جذب اختصاصی دانشگاهیان صادر کرده است که متن آن را در زیر می‌خوانید:

پیرو اطلاعیه مورخ 18 آبان ماه سال جاری اداره کل آزمون وجذب که در سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه بارگذاری شده بود، به اطلاع آن‌دسته از داوطلبان حائز شرایط آیین‌نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی‌ امر قضا و استخدام قضات ریاست محترم قوه قضائیه، مصوب 1392/2/28، می‌رساند شروع مصاحبه‌ها از روز شنبه مورخ 1393/10/27 انجام خواهد شد.

داوطلبان باید نکات آتی‌الذکر را مدنظرقرار دهند:

·دعوت از داوطلبان به صورت تلفنی و از طریق شماره تماس‌هایی است که زمان ثبت‌نام در سامانه جذب اختصاصی، وارد نموده‌اند.

·داوطلبان در روز مصاحبه باید مدارک زیر را همراه داشته باشند در غیر اینصورت از انجام مصاحبه ممانعت به عمل خواهد آمد:

1. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن.

2. اصل و تصویر کارت ملی.

3. اصل و تصویر تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی و بالاتر برای داوطلبان دانشگاهی / سطح 2 و بالاتر برای داوطلبان حوزوی).

*برای داوطلبانی که مشغول به تحصیل می­باشند، علاوه بر مدارک مقاطع قبلی، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل یا اصل و تصویر کارت دانشجویی نیز الزامی است.

*در صورتی که داوطلب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد و فقط واحد درسی مربوط به پایان‌نامه برای او باقی مانده است، باید از آموزش دانشگاه مربوطه، گواهی مبنی بر اینکه نامبرده تمامی واحدهای آموزشی خود را پشت سر نهاده و فقط واحد درسی پایان‌نامه برای او باقی مانده است،اخذ نماید و در روز مصاحبه به دبیر جلسه تحویل دهد.

4. اصل پروانه وکالت و تصویر صفحه مشخصات آن برای وکلای دادگستری.

5. گواهی تأیید 5 سال سابقه کاری متوالی و مؤثر به عنوان مشاور یا وکیل پایه یک دادگستری از مرجع ذیربط برای وکلای دادگستری.

6. اصل گواهی رتبه‌های اول تا دهم آزمون وکالت کانون‌های استانی و رتبه‌های اول تا پنجاهم آزمون سراسری مرکزامور مشاوران و وکلاء قوه قضائیه و آزمون وکالت کانون مرکز، به تأیید مراجع مربوط.

ملاحظات:

1- تمامی مدارک فوق باید در برگه­های سایز A4 تهیه شده باشند.

2- در خصوص بند 5 به اطلاع وکلاء و مشاوران محترم دادگستری می­رساند، شرط دعوت به مصاحبه، ارائه گواهی با مندرجات مذکور در بند مورد اشاره می­باشد. این دسته از داوطلبان باید گواهی مربوط را از طریق شماره فکس 88809066-021 به اداره کل آزمون وجذب قضات ارسال نمایند.

شماره تماس روابط عمومی:

داوطلبان می­توانند همه روزه از طریق شماره تماس‌های زیر از ساعت 8 الی 14 سؤالات خود را در این خصوص مطرح نمایند: 88809059 و 88809066 - 021

محل مصاحبه:

تقاطع خیابان سمیه و خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – ساختمان شماره 3قوه قضائیه- معاونت منابع انسانی– طبقه نهم.

منبع : خبرگزاری فارس