رفع مشکلات ثبت آنی سند، اعلام دستاوردهای دیگر ثبت آنی اسناد در سال آینده

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور گفت در هفته‌های گذشته، با موارد قطعی ثبت اسناد مواجه بودیم که در حال حاضر این مشکل با پیگیری‌های مستمر حل و فصل شده است

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور گفت: در هفته‌های گذشته، با موارد قطعی ثبت اسناد مواجه بودیم که در حال حاضر این مشکل با پیگیری‌های مستمر حل و فصل شده است.

کاهش تخلفات با اجرای ثبت آنی - برای ثبت آنی سند نیاز به پرداخت حق الثبت و حق التحریر جدید نیست - اسکن اثر انگشت مرحله ای دیگر از اجرای ثبت آنی -  ثبت آنی و الکترونیکی اسناد - طراحی 49 شاخص برای بررسی عملکرد دادسراها و دادگاه ها 

"محمدرضا دشتی اردکانی"، درباره آخرین وضعیت ثبت آنی اسناد در کشور اظهار داشت: آغاز این اقدام از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده که اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی به وجود برخی مشکلات موجود در ثبت آنی اسناد اشاره و تصریح کرد: در هفته‌های گذشته، با موارد قطعی ثبت اسناد مواجه بودیم که در حال حاضر این مشکل با پیگیری‌های مستمر حل و فصل شده است.

دشتی اردکانی اظهارداشت: مشکل در دستگاه pos یکی از موانع موجود در روند ثبت اسناد بود که با تلاش و همکاری با بانک ملی اقدامات لازم جهت رفع این مانع انجام شد.

ثبت آنی معاملات یک اقدام ملی و زیربنایی است - سامانه ثبت آنی از هر گونه جعل امضا جلوگیری می کند 

 رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور خاطرنشان کرد: در آینده و تا پایان سال اقدامات و دستاوردهای دیگر به منظور پیشبرد امور اعلام خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران