143 زندانی جرایم غیرعمد در انتظار حمایت‌های نیکوکاران

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشن‌های گلریزان در تمامی شهرهای استان خبر داد و گفت 143 زندانی جرایم غیرعمد در انتظار حمایت‌های مادی مددکاران و خیرین بسر می‌برند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشن‌های گلریزان در تمامی شهرهای استان خبر داد و گفت: 143 زندانی جرایم غیرعمد در انتظار حمایت‌های مادی مددکاران و خیرین بسر می‌برند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر بنی‌هاشمی" در مراسم معارفه و تودیع رئیس زندان سراب با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی است، گفت: در این ماه پرخیر و برکت ختم شش هزار جلد قرآن به صورت همخوانی با استفاده از اساتید مجرب، مربیان و قاریان قرآنی در دستور کار اداره کل زندان‌های استان قرار دارد.

وی با تاکید بر اجرایی شدن قانون انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهر از احداث شش زندان جدید خبر داد.

بنی‌هاشمی اظهارداشت: زمین احداث این زندان‌ها فراهم شده و در صورت تخصیص اعتبارات لازم، آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها جزو برنامه‌های اولویت‌دار در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه 31 درصد از زندانیان این استان جزو جرایم مواد مخدر هستند، گفت: توجه به پرورش جسمانی، تقویت روحی، آموزش، اشتغال و مراقبت‌های بعد از زندان از مهمترین سیاست‌های تربیت و اصلاح زندانیان در این استان است.

در پایان این جلسه از خدمات 6 ساله حمید عباس زاده قدردانی و مقصود عباسیان به عنوان رئیس جدید اداره زندان سراب معرفی شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران