
اواخر روزهای تابستان دستورالعملی در خصوص نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) از سوی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابلاغ شد در اجرای بند «و» ماده 46، بند «ب» ماده 48 و بند «م» ماده 211 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بند (ج) ماده 12 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و نیز ماده 37 قانون مدیریت خدمات کشوری، نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد در شش ماده و هشت تبصره اعلام شد که بر اساس ماده یک این دستورالعمل، سردفتران اسناد رسمی مکلف شدند از 26 شهریور امسال تمامی اسناد رسمی و امور تبعی آن را از طریق سامانه ثبت الکترونیک اسناد به نشانی www ssar ir تنظیم و صادر کنند
ادامه مطلب ...